ΒΟΗΘΕΙΑ

 Τα έγγραφα και οι εγκύκλιοι αργούν πάρα πολύ να "ανοίξουν"

Ο χρόνος που χρειάζεται ένα έγγραφο για να "κατεβεί" στον υπολογιστή σας εξαρτάται από το μέγεθος του εγγράφου και από την ταχύτητα της σύνδεσής σας με το Internet. Ενδεικτικά, ένα έγγραφο μεγέθους 1Mb -σε ιδανικές συνθήκες- χρειάζεται:

με σύνδεση 58Kbps                     141 δευτερόλεπτα
με σύνδεση 64Kbps (ISDN)         128 δευτερόλεπτα 
με σύνδεση 128Kbps (ISDN)         64 δευτερόλεπτα
με σύνδεση 256Kbps (ADSL)        32 δευτερόλεπτα
με σύνδεση 512Kbps (ADSL)        16 δευτερόλεπτα
με σύνδεση 1024Kbps (ADSL)        8 δευτερόλεπτα
με σύνδεση 2048Kbps (ADSL)        4 δευτερόλεπτα

Στην πραγματικότητα, οι παραπάνω χρόνοι είναι αυξημένοι κατά 20-200%.

Οι εγκύκλιοι του γραφείου κυμαίνονται σε μέγεθος από 0,5Mb ως 4Mb, ανάλογα με τον αριθμό των εγγράφων που περιλαμβάνουν. Από τον παραπάνω πίνακα μπορείτε να υπολογίσετε τον αναγκαίο χρόνο.  

 Δεν μπορώ να διαβάσω τις εγκυκλίους και τα έγγραφα

Το πρόβλημα αυτό μπορεί να παρουσιαστεί για πολλούς λόγους που εξαρτώνται από τη διαμόρφωση του υπολογιστή σας και από τα προγράμματα που έχετε (ή δεν έχετε) εγκατεστημένα. Οι εγκύκλιοι και τα διάφορα έγγραφα τοποθετούνται στις ιστοσελίδες μας σε μορφή αρχείων του Word (αρχεία με κατάληξη doc) και σε μορφή αρχείων του Acrobat Reader (αρχεία με κατάληξη pdf).

Για την πρώτη περίπτωση πρέπει να έχετε εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας το Microsoft Office που δεν διατίθεται δωρεάν. Για τη δεύτερη περίπτωση πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το Acrobat Reader, διαθέσιμο δωρεάν από εδώ.

Αν έχετε εγκατεστημένα τα παραπάνω προγράμματα, ο υπολογιστής ξεκινά να κατεβάζει το έγγραφο, αλλά τελικά δεν το εμφανίζει στην οθόνη, δοκιμάστε να κάνετε δεξί κλικ στο σύνδεσμο του εγγράφου και επιλέξτε Αποθήκευση ως... Με τον τρόπο αυτό το έγγραφο αποθηκεύεται τοπικά στο σκληρό σας δίσκο σε φάκελο της επιλογής σας. Πρέπει να το αναζητήσετε στο σημείο που το αποθηκεύσατε και να το κάνετε διπλό κλικ για να "ανοίξει".

Ειδικά τα έγγραφα του Acrobat Reader μερικές φορές δεν ανοίγουν όταν έχει προηγηθεί προηγούμενη αποτυχημένη απόπειρα ανοίγματός τους. Σβήστε και ανάψτε πάλι τον υπολογιστή σας και δοκιμάστε ξανά.

 


 

 

  ΒΟΗΘΕΙΑ

 Κάνοντας δεξί κλικ σε μια σελίδα, εμφανίζεται το μήνυμα "Προστατευμένη σελίδα". Δεν μπορώ να αντιγράψω μέρος ή ολόκληρη ιστοσελίδα. Δεν μπορώ να εκτυπώσω μια ιστοσελίδα.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι πρόβλημα των ιστοσελίδων του 4ου Γραφείου, το αντίθετο μάλιστα. Αποτελούν μέρος του συστήματος προστασίας των δικτυακού μας τόπου από κακόβουλες ενέργειες. Όλοι θα έχετε παρατηρήσει ότι τόσο το προσωπικό σας e-mail όσο και το e-mail του σχολείου γεμίζει καθημερινά από ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Αυτό συμβαίνει γιατί αυτοματοποιημένα συστήματα ανιχνεύουν διαρκώς το Internet και συλλέγουν μέσα από τα δισεκατομμύρια των ιστοσελίδων τις e-mail διευθύνσεις ανυποψίαστων χρηστών. Στη συνέχεια χρησιμοποιούν τα e-mail αυτά για να στέλνουν τα λεγόμενα spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία).

Το Σχολικό Δίκτυο στο παρελθόν αποτέλεσε στόχο αυτής της πρακτικής και το αποτέλεσμα το βλέπετε στα δικά σας e-mail. Θέλοντας να αποφύγουμε ακόμα περισσότερα spams, αλλά και ακόμα χειρότερες καταστάσεις, χρειάστηκε να καταφύγουμε σε προηγμένες τεχνικές προστασίας του δικτυακού μας τόπου, απενεργοποιώντας κάποιες δυνατότητες και παρεμποδίζοντας κάποιες ενέργειες.

Τα παραπάνω δεν ισχύουν για τις εγκυκλίους και τα διάφορα άλλα έγγραφα που σας κοινοποιούμε, τα οποία πρέπει να αποθηκεύονται και να εκτυπώνονται κανονικά. Σε περίπτωση που χρειαστείτε κάποια ιστοσελίδα μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα σας τη στείλουμε ηλεκτρονικά.  

 Δεν βρίσκω τους υπερσυνδέσμους

Για λόγους αισθητικής αποφύγαμε την υπογράμμιση και το μπλε χρώμα στους υπερσυνδέσμους. Όταν ο δείκτης του ποντικιού περάσει πάνω από ένα σημείο του κειμένου που είναι υπερσύνδεσμος, τότε το κομμάτι αυτό γίνεται ανοιχτό μπλε και ο δείκτης γίνεται "χεράκι".

 

 Ορισμένες ιστοσελίδες αργούν πολύ να "κατέβουν" και δεν εμφανίζεται όλο το περιεχόμενό τους

Στις ιστοσελίδες μας υπάρχουν αρκετοί σύνδεσμοι σε άλλους δικτυακούς τόπους απ' όπου αντλούμε πληροφορίες. Κάτι τέτοιο συμβαίνει για παράδειγμα στα "Νέα", όπου ο καιρός και το εορτολόγιο προέρχονται από άλλα Sites. Είναι πιθανό οι τόποι αυτοί να αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα, με αποτέλεσμα να αργεί να φορτώσει η δική μας σελίδα ή να φορτώνει μερικώς.

 

 

 

 

 

 

 

 

 ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΦΟΡΜΑΣ

Συναντήσατε στις ιστοσελίδες μας κάποιο άλλο πρόβλημα; Κάντε κλικ στο Φόρμα επικοινωνίας... για να στείλετε ηλεκτρονικά κάποιο αίτημα, πρόβλημα ή παρατήρησή σας.

  Φόρμα επικοινωνίας...